Friday, September 24, 2004

Parfym

Jag sov och fnissade när jag sov och jag hoppades att Marcus var där och jag hoppades inte att han sagt till henne att jag är kär i henne för då skulle hon pussa mig. När jag ser henne så pirrar det i magen. Vi fick gå till hoppis på dagis, Idona, Almas och jag, vi hoppade tills vi blev yra. Jag sa till mamma att jag ville ha parfyyyym parfyyym parfyym, jag sa det till dom på dagis, då sa alla och Fanny och Idona och Olivia:"får jag lukta får jag lukta?", men jag frågade inte för jag visste att jag hade parfym. Skriv att det pirrar jättemycket i magen. Med det här låtsas vi leka hund och då var jag Silver och John var inte med men jägarna var med. Jag kanske snor en puss imorrgon, inte imorrgon efter imorogon efter lördag efter tisdag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home