Tuesday, February 22, 2005

wow, kopiera

pappa får jag ta med silverlåten till dagis på hårddisken?
det vore bäst om alla har internet för allt ligger på internet
om man inte har inte internet så funkar intre datorn eller tv:n
fröken har faktiskt en data fast vi får inte ta datan utan att fröken har sagt att vi får ta den
pappa, kan man skicka tillbaks den själv eller måste den andra skicka?
men jag kommer tillbaka med hårddisken
och silver är för svår för småbarnen, de sjunger pippi och sånt
wow, kopiera
då får jag ha min silver kvar fast alla barn får också

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad var nu det där? Jag förstår inte riktigt, kan du ge källa?

7:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vad var nu det där? Jag förstår inte riktigt, kan du ge källa?

7:14 AM  

Post a Comment

<< Home