Thursday, March 16, 2006

telefonsamtal

memo: vet du det finns spindelbionicle dom är dumma, det finns snälla bionicle också.
vi har haft en sån vet du inte det
mamma: nej
memo: jo men ikko tog sönder dem
dumma bionicles är inte spindlar det är scorpioner
memo: nej jag pratar inte just nu med dig jag sa till en sak här, nej! inte nu vad sa du?
undrar du vem jag pratar med mamma?
mamma: ja det gör jag
memo: det kan jag tyvärr inte säga. du får gissa vem jag pratar med
mamma: bionicle
memo: nej
mamma: tintin(hans docka)
memo:nej jag säger inte, du måste komma på det
mamma: jag vet inte, en leksak
memo: nej min hund
lägg av!
mamma: vadå lägg av
memo: inte nu budy! nej! nej! gå till mamma! buddy jag sa åt dig att gå till mamma!!!!
mamma:lyssnar han inte?
memo: nej han vill inte gå till mamma. han stör mig, han slickar mig i ansiktet hela tiden
samtal med buddy: jag gillar inte det när jag pratar i telefon. vill du leka? men gå lek med mamma då. buddy jag sa åt dig!!! jag kan leka när jag pratat klart okej? buddy nej! du får gå till mamma

memo: nu går jag upp på julias säng då kan han inte komma upp och ta mig, men han lyssnar inte på mig. han står här nere

0 Comments:

Post a Comment

<< Home