Wednesday, October 11, 2006

hundförbud

memo: mamma, idag på kulturhuset så var det en hund som hela tiden rörde mig på pannan med sina tassar. jag började hoppa omkring som en hund och hunden, det var en pudel, den jagade mig. då kom dom som jobbade på kulturhuset och sa åt mig för man fick inte hoppa omkring men sen såg dom att det var en hund som jagade mig då blev dom arga på hunden för man får inte ha hundar där. sen började jag skälla på hunden och springa runt den så hunden trodde att jag också var en hund

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja den hunden hade kanske smitit in på kulturhuset av misstag.

Om det var mej de hade sagt till så hade de säkert först blivit jättearga på att "min" hund sprang lös därinne. Jag hör inte och man ska alltid lyda "överordnade"
/Maria Ebbeskog

1:52 AM  

Post a Comment

<< Home