Tuesday, October 19, 2004

Jag vill vara min

(Jag vill vara Din Margareta remixed)

jag vill vara min
ska du veta
jag vil bara vara mig själv
jag vill inte vara din bobbo
jag är bara dummast
för jag bara slår lilleborsan
för jag vill inte
jag vill inte

jag vill vara mig själv
pussa mig själv på munnen
bara vara din ska du veta
kär som aldrig för
vågar ringa
jag vill vara mig
jag vill vara mig
ingen kan veta
vem som inte kan ringa
när jag talar språk
nej nej nej

jag vill vara vara min själv
igen kan tvinga mig vara
jag vill bara skriva
jag ska gå i engelsk skola
jag tänker inte gå i Julias skola
för jag vill bara filma mig själv
jag vill vara mig själv

du kan inte ringa
för du är surast
när jag gör nåt på Ikko
t.o.m när jag var bebis
du bara pruttar
och ingen
och ingen
mala-muuuuuuuu
och jag tänker inte ge dig den här sången
för du blir bara sur
det är bara min sång
du grodbenet
du får ingen mat som alla andra
nanananana
wauawaua
och nu är den slut

0 Comments:

Post a Comment

<< Home